sobota, 19 stycznia 2013

I semestr zakończony !

Cześć !

Chwilkę nie pisałam ,ale to wszystko prze ten natłok zajęć czyli jednym słowem szkoła .
I semestr już oficjalnie zakończony oceny w miarę dobre także można powiedzieć ,że był całkiem dobry :)
A wy zdążyliście ze wszystkimi poprawkami itp. ?
Zima na całego ,a ja nawet nosa z domu nie wystawiam aż wstyd może jutro jakiegoś bałwana ulepie ? :D
Żadnych zdjęć nic kompletnie !
No,ale trudno :]
Przydałyby się już ferie żeby troszkę odpocząć od tego zamętu w szkole no,ale nic trzeba poczekać jeszcze 2 tygodnie (chyba ).
Macie już ferie ? Jak lecą ? 
Ostatnio nie mam żadnego pomysłu na jakąś sensowną notkę może wy macie jakieś pomysły ? Bo ja na razie w ogóle :/

Jeszcze jak nasypał "pierwszy" śnieg byłam na zdjęciach i ciachnęłam 2 takiemu fajnemu pniu ,który wyglądał jak serduszko ^^(przynajmniej dla mnie )

Pamiętacie ostatnio rozpaczałam ,że będę miała zakładany stały aparat na zęby ?
Właśnie dzisiaj miałam go zakładanego i wiecie co ?
Nie bolało ani trochę ! Wiadomo jak pani ortodontka przykleja zamki (te takie srebrne kwadraciki ) to musiała je trochę przycisnąć do
zęba i to było troszkę nie przyjemne ,ale tak po za tym ni a nic :]
Na początku to tak się dziwnie czułam jakby mi górne zęby wypadały haha :D Ale teraz już się trochę przyzwyczaiłam (prawie ) .Teraz trochę czuję jak zęby mi się jakby "przesuwają " i jak jem to trochę boli ,ale staram się jeść miękkie rzeczy :)
Także jakby ktoś bał się ,że zakładanie aparatu boli to niech wie ,że NIE boli .Chociaż każdy odczuwa to na swój sposób .


Ojoj się rozpisałam o tym aparacie ! Teraz już lecę PA !








niedziela, 13 stycznia 2013

Aparat


  

Hello !

Co tam u was ?  

U mnie całkiem nieźle oprócz tego tytułowego aparatu .Na pierwszy rzut oka można stwierdzić ,że chodzić o jakiś mega super aparat (chociaż ten jakże "bogaty" tytuł mówi sam za siebie :)np.lustrzankę !
Niestety w moim przypadku chodzi o coś zupełnie innego .Otóż chodzi o aparat ,ale ortodontyczny .Ostatnio wybrałam się do ortodonty z nadzieję ,że powie : "cudowne zęby nie trzeba aparatu "(uwierzcie ,że nawet ślepy ortodonta by tak nie powiedział w moim przypadku ).Niestety pani tak nie powiedziała.I tak oto za tydzień w sobotę będę mieć stałego druciaka na zębiskach :) Chodzi o takie coś :

aparat3.jpg


Mogłam mieć jeszcze takie ściągany ,który zakłada się na kilka godzin na dzień i na całą noc.Ale stwierdziłam,że i tak bym go nie zakładał więc byłoby to bezsensu.
Oczywiście przez całą drogę powrotną rozpaczałam ,że mnie będzie bolało no,ale moje błagania na kolanach nic nie pomogły :[
Przynajmniej będę mieć proste zęby :) (taaaa...super ... )
A może wy macie aparat ?
Bardzo boli ?

A teraz przyjemniejsze sprawy jest weekend i leniuchuje na całego :) Na razie tylko pouczyłam się wierszyka...no,ale dobra :) 
Później może pojedziemy do cioci :) I tak minie cały weekend superr ...nie  mógłby potrwać ciupkę dłużej ??

A oto moje superr kocisko ,które w tej chwili siedzi mi na komputerze co uwierzcie nie pomaga w pisaniu ...arrr...I tak ją kocham haha :)
A co do zdjęć to na razie pustka może w tym tygodniu coś porobię ciekawego ,a teraz zostawiam was z paroma  fotkami :
I trawa hahah :] Kocham to zdjęcie bardzo twórcze.
A teraz lecę papapa :) 

wtorek, 8 stycznia 2013

Nauka,nauka,nauka,nauka...

Hej,hej !

Znalazłam parę chwil ,aby wpaść do was . Jak wiecie jest koniec semestru więc zaczyna się moje poprawianie xD Nie wszystkie przedmioty no,ale to co można pasuje poprawić :) I tak z geografii mam 3...więc nie fajnie ,ale szczerze mówiąc to się tego spodziewałam ;]
Wczoraj cały dzień siedziałam nad książkami i uczyłam się na dzisiejszą poprawę z biologii i jeszcze zahaczyłam o parę innych przedmiotów ;}  Dziś na 8 lekcji pisaliśmy tą poprawę na korytarzu było tyle osób ,że normalnie szok hahah :) Jedni na biologię (większość) drudzy na geografie inni jeszcze na historię haha :D
Ci co na geografię po poprawie z tego przedmiotu przyszli na poprawę z biologi :P Masakra nie wiedziałam gdzie usiąść chciałam z Weroniką ( best friend haha :P ) ,ale niestety trzeba było usiąść w innej ławce wszyscy błagali żeby usiąść przed nimi żeby ich zasłonić (wiemy dlaczego haha :D ) .
Mi poszło średnio (czyli masakra )  :) Oczywiście nie obyło się bez śmiechów bo większość osób była z 3 gim. więc było dość luźno (jak można to tak nazwać ).Rozdałam wszystkie moje długopisy bo szanownym panom nie chciało się wyjąć ! Oczywiście nie wróciły do mnie ...haha xD

Także tak wyglądał mój wczorajszy dzień :
jak widać bardzo zróżnicowany haha :)
Ciepła herbatka i do nauki !
(z tą herbatką dość dziwnie bo ja nie pije herbaty,a wczoraj mi się tak zachciało )  
 









A w przerwach : 
rundka w bubble sruggle ! 













A także nie fajnie haha :P 
Wy też macie tak dużo nauki ?             
Macie może jakieś swoje sposoby na to ,żeby zapamiętać te skomplikowane nazwy ?         

Do następnego ! 
(jak dożyje :P )                                 

sobota, 5 stycznia 2013

Szkoła...:(

Hej,hej !

Jak tam po sylwestrze ? U mnie super śmiechy,polsat,bubble strugle i wiele innych :D
Już po leniuchowaniu :(Już w czwartek musiałam wracać do budynku tortur zwanego szkołą od razu na sprawdzian z niemieckiego...Nie ma to jak tak ...
No ,ale trudno trzeba się kształcić (hahahahahahah :P ) Jedynym plusem szkoły jest to ,że codziennie widzę się z moimi jakże dziwacznymi  kolegami i koleżankami :)
A pro po bubble strugle jestem od tego uzależniona chociaż przeszłam całą grę to i tak przechodzę ją teraz od nowa (?).Po nocach śnią  mi się te kolorowe kulki ! Masakra...
Co do zdjęć to z sylwestra mam malutko bo nie było czasu (!) hahaha~^^


Oczywiście Piccolo musi być ! No i oczywiście reszta ekwipunku 
plus jeszcze zapchana szafka knopersami^^
(na zdj. 2 z 20 xD)


Moja łaapaaa >.<
Nie zwracać uwagi na ohydne paznokcie :) 


Bez painta nie ma impryy hahah xD

No a pro po pogody : 

Miejmy nadzieję ,że będzie padać śnieg (oczywiście ) przez cały tydzień (niewykonalne ) ! 

A u was jest śnieg ? 

O i mam fazę  na Electric Shock Girl`s Generation *.* One są takie ładne ^~^ (oprócz chłopczycy ) 




Papapa ! 

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester !

Hej !

No to mamy ostatni dzień 2012 roku ! Uhuhu szczerze mówiąc to ten rok minął mi jak szalony pamiętam jeszcze jak w tamtym roku tańczyłyśmy i śpiewałyśmy z kuzynką oczekując na godziną 12 żeby przywitać 2012 .
A tu już mamy 2013 !
Dziś też wybieram się do kuzynki i mam nadzieję, że będzie superr .

Żeby nie przedłużać :Szczęśliwego nowego roku ! 

 




































Szybka sesja musi być ! Ja już muszę lecieć do zobaczenia w nowym roku !


A wy jakie macie plany idziecie gdzieś czy imprezujecie z polsatem ?? 

piątek, 28 grudnia 2012

Brzydka pogoda...

Cześć !

No i po świętach nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak szybko minęło ! Tyle przygotowań przez cały miesiąc (może trochę przesadziłam :) ,a te dwa dni świąt przeszły jak burza :(
Najchętniej to przeżyłabym to jeszcze raz no ,ale cóż czasu nie cofnę haha :) 
Za oknem  jedna wielka ciapa cały czas pada ogólnie to jest cały czas pochmurnie ,a co za tym idzie :złe samopoczucie i oczywiście (u mnie ) choróbsko !Masakra nie mam siły nic zrobić nawet zejście na dół to dla mnie męczarnia :( No ,ale z drugiej strony lepiej jest teraz chorować i ,a nie wtedy gdy chodzimy do szkoły ..
Kogo ja oszukuje ? No jasne ,że wolę być chora gdy chodzę do szkoły przynajmniej miałabym dodatkowe dni wolne ! Oczywiście później musiałabym odpisać zeszyty itp.
Przed wczoraj byliśmy u cioci i zostałam na noc :) Oczywiście tyle śmiechów ,że aż do teraz mnie brzuch boli  hahah ! Pani "miezrrrroowaa" z akcentem angielskim powala na kolana hahahah :D
Jesteśmy nie normalne żeby śmiać się z czegoś z czego nikt inny by się nie śmiał  no ,ale cóż  xD


O właśnie miałam wam wstawić zdjęcia moich babeczek !
Muszę powiedzieć ,że mi bardzo smakowały !
Wszyscy byli tak najedzeni ,że została mi połowa babeczek hahaha :D






















Na dzisiaj tyle Pa !

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas !

Hej.hej !

Dziś wpadam tylko na chwilunie bo czeka mnie jeszcze trochę roboty :>
Już się nie mogłam doczekać tego dnia wczoraj myślałam ,że nie usunę przez cały czas obmyślałam co gdzie i jak położyć na stole :)
Uwielbiam to !
Dopiero przed chwilą skończyłam piec babeczki ,a zaraz lecę wszystko uporządkować i sprawdzić czy wszystko jest tak jak ma być (wielka organizatorka się znalazła ) !
O właśnie zapomniałam zrobić zdjęcie babeczką no nic zaraz pobiegnę i zrobię :)
Ale przejdźmy do konkretów :

Wesołych świąt ! Przede wszystkim spędzonych w gronie rodziny ! Szczęśliwego nowego roku ,aby spełniły się w nim  wszystkie wasze marzenia ! Żebyście dążyli do celu za wszelką cenę i nie przejmowali się opinią innych ! I najważniejsze : Super mega wystrzałowego sylwestra !    


A teraz zostawiam wam parę zdjęć :


Prezentyyyyyy !!!


 Nasz fioletowy wigilijny stół !








 Ale leń ze mnie nie chciało mi się przekręcić !

A na koniec macie mojego zasapanego robaka Rokiego ! 


 Papa !
P.S.Przepraszam za nieskładną notkę ,ale jestem za bardzo roztrzepana haha :D

Wesołych świąt !