poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester !

Hej !

No to mamy ostatni dzień 2012 roku ! Uhuhu szczerze mówiąc to ten rok minął mi jak szalony pamiętam jeszcze jak w tamtym roku tańczyłyśmy i śpiewałyśmy z kuzynką oczekując na godziną 12 żeby przywitać 2012 .
A tu już mamy 2013 !
Dziś też wybieram się do kuzynki i mam nadzieję, że będzie superr .

Żeby nie przedłużać :Szczęśliwego nowego roku ! 

 




































Szybka sesja musi być ! Ja już muszę lecieć do zobaczenia w nowym roku !


A wy jakie macie plany idziecie gdzieś czy imprezujecie z polsatem ?? 

piątek, 28 grudnia 2012

Brzydka pogoda...

Cześć !

No i po świętach nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak szybko minęło ! Tyle przygotowań przez cały miesiąc (może trochę przesadziłam :) ,a te dwa dni świąt przeszły jak burza :(
Najchętniej to przeżyłabym to jeszcze raz no ,ale cóż czasu nie cofnę haha :) 
Za oknem  jedna wielka ciapa cały czas pada ogólnie to jest cały czas pochmurnie ,a co za tym idzie :złe samopoczucie i oczywiście (u mnie ) choróbsko !Masakra nie mam siły nic zrobić nawet zejście na dół to dla mnie męczarnia :( No ,ale z drugiej strony lepiej jest teraz chorować i ,a nie wtedy gdy chodzimy do szkoły ..
Kogo ja oszukuje ? No jasne ,że wolę być chora gdy chodzę do szkoły przynajmniej miałabym dodatkowe dni wolne ! Oczywiście później musiałabym odpisać zeszyty itp.
Przed wczoraj byliśmy u cioci i zostałam na noc :) Oczywiście tyle śmiechów ,że aż do teraz mnie brzuch boli  hahah ! Pani "miezrrrroowaa" z akcentem angielskim powala na kolana hahahah :D
Jesteśmy nie normalne żeby śmiać się z czegoś z czego nikt inny by się nie śmiał  no ,ale cóż  xD


O właśnie miałam wam wstawić zdjęcia moich babeczek !
Muszę powiedzieć ,że mi bardzo smakowały !
Wszyscy byli tak najedzeni ,że została mi połowa babeczek hahaha :D






















Na dzisiaj tyle Pa !

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas !

Hej.hej !

Dziś wpadam tylko na chwilunie bo czeka mnie jeszcze trochę roboty :>
Już się nie mogłam doczekać tego dnia wczoraj myślałam ,że nie usunę przez cały czas obmyślałam co gdzie i jak położyć na stole :)
Uwielbiam to !
Dopiero przed chwilą skończyłam piec babeczki ,a zaraz lecę wszystko uporządkować i sprawdzić czy wszystko jest tak jak ma być (wielka organizatorka się znalazła ) !
O właśnie zapomniałam zrobić zdjęcie babeczką no nic zaraz pobiegnę i zrobię :)
Ale przejdźmy do konkretów :

Wesołych świąt ! Przede wszystkim spędzonych w gronie rodziny ! Szczęśliwego nowego roku ,aby spełniły się w nim  wszystkie wasze marzenia ! Żebyście dążyli do celu za wszelką cenę i nie przejmowali się opinią innych ! I najważniejsze : Super mega wystrzałowego sylwestra !    


A teraz zostawiam wam parę zdjęć :


Prezentyyyyyy !!!


 Nasz fioletowy wigilijny stół !








 Ale leń ze mnie nie chciało mi się przekręcić !

A na koniec macie mojego zasapanego robaka Rokiego ! 


 Papa !
P.S.Przepraszam za nieskładną notkę ,ale jestem za bardzo roztrzepana haha :D

Wesołych świąt ! 

sobota, 22 grudnia 2012

Święta tuż ,tuż !

Hej, hej !

Święta coraz bliżej ,a mi się cały czas wydaję  ,że o czymś zapomniałam ! To takie głupie uczucie , jak wiem ,że wszystko to co miałam zrobić już zrobiłam ,ale jednak cały czas ta myśl krąży mi po głowie...No cóż jakoś to przeżyję zwłaszcza ,że już pomału zaczynam świąteczne leniuchowanie ^^ A pro po leniuchowania !

 Najlepszym przykładem leniucha jest mój zacny kot Czesiu ,który leniuchuje co prawda cały rok ,ale teraz gdy jest zima to w ogóle nie wychodzi z domu. Babcia wygania go na siłę wieczorem  ,a on prosto z domku szybciutko wbiega do piwnicy i zajmuje najlepsze miejsce koło pieca ^^ Później rano wraca do domu i tak oto spędza swój bardzo "aktywny" dzień !

Nie mogłam się oprzeć ,żeby nie zrobić zdjęcia jego przesłodkim łapkom (wiem dziwna jestem ) ^^











Ale powróćmy do świąt ! Choinka u mnie i u babci ubrana więc trzeba było zrobić małą sesyjkę :) Oczywiście miliony zdjęć takich samych ,ale na szczęście udało mi się je ogarnąć i wywalić połowę .
Jako,że ja mam swoją choinkę i rodzice swoją nie wiedziałam czy dodać zdjęcia mojej czy rodziców więc wstawię obu .Oczywiście napatoczyła się jeszcze choinka babci i stroik ^^


Moja dziwna choinka ,ponieważ jest w kształcie stożka :D
Oczywiście jestem bardzo inteligentna i nie zrobiłam zdjęcia 
całej choince tylko jej kawałkom :) 


Kawałek mojej tablicy korkowe ze świątecznym ozdóbkami niestety moja "wizja twórcza" nie pozwoliła mi zrobić jej zdjęcia od przodu podobnie jak choince :) 

Nasz świąteczny stroik ^^
(Oczywiście nie ma zdjęcia ,które pokazuje go w całości :)


TO jest chyba moje ulubione zdjęcie nie wiem dlaczego *.*


Kawalutek choinki babci :) 


Oczywiście fotka w bombce musi być :P
Ło matko jak ja dziwnie trzymam ten aparat O.o 


Żyrandolowe bombki :] (coś ciemne to zdjęcie )


I żeby nie zaśmiecać jedno symboliczne zdjęcie choinki rodziców ;) 
wygląda jak babci :D

Ufff...
Muszę nieskromnie przyznać ,że te zdjęcia mi się tak strasznie podobają !
Chyba sobie je oprawie !
Mój aparat mnie czasem zaskakuje normalnie go kocham 
i zawsze będzie moim number one ! 

Wy macie już wszystko przegotowane na święta ? 
Czy może jeszcze robicie drobne zakupy i robicie drobne poprawki ? 


Pa ! 








czwartek, 20 grudnia 2012

Koniec świata (?)

Hello ! 

Dzisiaj z przyjaciółką na przerwach (i na lekcjach oczywiście też ,ale ciii) rozmyślałyśmy o końcu świata ,który podobno ma nastąpić jutro O.o 
Myślałyśmy o tym jak to się stanie i wymyślałyśmy cały harmonogram przebiegu :) 
Ja osobiście w to nie za bardzo wierzę ,ale jednak trochę stresuję się jutrzejszym dniem (z resztą jak każdym innym dniem spędzanym w szkole :).Wszyscy huczą o tym końcu świata już co najmniej od miesiąca ,więc pomyślałam ,że nie będę gorsza i też co nie co o tym skrobnę .Myślałam żeby o tym napisać jutro no,ale jakbym nie zdążyła ...wolałam się ubezpieczyć hahha :D 
Jako ,że nie mam jakichś nawiązujących do tego tematu zdjęć zostawiam was z zimowymi (które były robione jak jeszcze był u mnie śnieg ) :) 
























Oczywiście zdjęć było milion ,ale postarałam się wybrać
te ,które wydawały mi się najodpowiedniejsze 
Uwielbiam zimę (oczywiście jak jest śnieg bo aktualnie
coś go nie widać )to chodzenie pod tym dywaniku
białego puszku,święta ,picie kakałka  w zimne zimowe wieczory,
łyżwy,narty ,lepienie bałwana i wgl. ! 

A wy lubicie zimę ? 
Wierzycie w koniec świata ,który ponoć ma nastąpić 21.12.2012r. ? 

P.S.Bardzo wam dziękuję z tak dużą liczbę komentarzy przy ostatnim poście 
jak zobaczyłam jak dużo tego tam jest buzia aż mi się sama uśmiechnęła ,zresztą
 myślę ,że nie muszę wam tego tłumaczyć bo sami najlepiej 
o tym wiecie, kiedy pod waszym postem jest tak wiele komentarzy ! 
Bardzo dziękuję ! 

Pa !










wtorek, 18 grudnia 2012

Pierwszy post :)

Hej ! 

W sumie to nie wiem co mam pierwsze napisać ,ale pewnie wypadałoby się przedstawić...
Więc, mam na imię Karolina uwielbima robić zdjęcia wszystkiemu i wszystkim ! 
Głównie z tego powodu powstał ten blog ,ale nie tylko ,ponieważ stwierdziłam ,że wstawianie tu samych zdjęć było by troszkę nudne przy każdym poście postaram się skrobnąć co nieco o sobie :)

 Żeby nie było nudno macie tu parę moich "artystycznych" zdjęć : 


Troszkę jesieni ,ale u mnie aktualnie pogoda w ogóle nie przypomina zimy,
nie ma śniegu i co chwilkę pada deszcz :( 



Dopiero teraz zauważyłam, że te zdjęcia są prawie takie same haha :D









Wszystkie te zdjęcia koncentrują się tak na prawdę na pnia
nie mam pojęcia dlaczego (?) hahah :P 
Będzie mi bardzo miło jak będziecie oceniać moje zdjęcia w komentarzu :) 

Okej na dzisiaj to tyle mam nadzieję ,że was nie zanudziłam :) 

A wy lubicie robić zdjęcia ? 

PA !